Friday, October 7, 2011

su maafkn aku..aku lambt lgi..
tdur mati itu mlalaikn pertmuan bhgia kita,
slimut babi jga kncing syaitn buat dri twas.
zo..psti khdpn dunia itu buat aku terlwat jga,
bergitu dgn as..jga terlwat,kdg2 pertmuan dgn ma..
jga aku terlwat.aptah lgi dgn is..
aku berusha utk sllu awl tpi psti ade jga dunia yg mnjdi hlngn..
aku thu kmu psti kcil hati dgn aku,
sepatutnya, aku mnunggu kamu walupun blm smpi,aku mngalunkn zkir2 itu,jga ayt2 alquran itu,
solat2 sunat sbntar,bgi ujudkn kgtran pertmuan itu,aku sbnrnya malu dgn kmu smua,sllu lwat,
entah alsn dunia ape yg bisa aku bri,ape pun aku tahu hati mu sllu tergris dgn klmbtn ku,
ape pun aku sllu rindukan kamu,aku resah bila lambt,
lgi2 bila msa berlalu tpi psti kta bertmu,bhgia sllu bertmu,sernok,
manis jga nikmat pnuh lazat pertmuan kita,aku mohon maaf jika tak mnjga hati kamu,
ape pun aku sllu cba harp kamu mgerti,smoga pertmuan itu mgeratkn rohani jga jsmni kita,
aku rindu sllu akn sampi kita bertmu utk lpskn rindu...

No comments:

Today's Drug

renungan

Diriwayatkan bahawa seorang sahabat Rasulullah berkata :
Ya Rasulullah, hukum2 syariah (undang-undang Islam) ini banyak bagiku, tunjukkanlah kepadaku akan sesuatu yang mendapat menjadi pegangan padaku,''
Baginda menjawab, '' HENDAKLAH LIDAHMU SENTIASA BASAH DENGAN ZIKRULLAH''
Photobucket